سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی

نظر

امروزه طراحی اپلیکیشن جز حوزه های پرطرفدار و پر درامد محسوب میشود. این روزا اپلیکیشن های زیادی هستند که به موفقیت رسیده اند و از این طریق سود زیادی را نصیب خود کرده اند. مانند طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار، طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب، طراحی اپلیکیشن رستوران و...

یکی دیگر از اپلیکیشن های بسیار معروف و مهم طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا است. دیجی کالا سالهاست که در حوزه فروش محصولات آنلاین خوب عمل کرده و مردم هم تمایل خوبی نسبت به آن نشان داده اند. ویژگی هایی که دیجی کالا را از سایر رقبایش متمایز میکند این است  که دیجی کالا پشتیبانی خوبی دارد و رضایت مشتری برایش از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تضمین بازگشت کالا، تضمین اصالت کالا، ارسال رایگان برای خریدهای بالای 200 هزار تومان و... از ویژگی های مهم دیجی کالاست.

با طراحی اپلیکیشن موبایل شبیه دیجی کالا میتوانید در حوزه فروش آنلاین محصولات قدم بردارید. اگر خلاقیتی داشته باشید و بتوانید ویژگی مفیدی که باعث رضایت کاربر میشود را در اپلیکیشن خود قرار دهید در موفق شدن در این زمینه بهتر عمل خواهید کرد. میتوانید برای رسیدن به این هدف از متخصصان این حوزه کمک بگیرید.

با رفع نواقص رقیبان یا ایجاد ویژگی جدید میتوانید مشتریان زیادی را جلب کرده و زودتر به شهرت برسید. بدون شک طراحی اپلیکیشن از حوزه های پردرامد است که مشورت از افراد باتجربه و اگاه میتواند شما را زودتر به هدفتان برساند.با ساخت اپلیکیشن میتوانید یکی از رقیبان قدرتمند این حوزه شوید.

ویستا از تیمی باتجربه و حرفه ای تشکیل شده است که مشاوره رایگان به شما ارائه میدهد. طراحی اپلیکیشن تیم ویستا سالها در کشور حرف اول را میزند. میتوانید برای مشاهده نمونه کارهای این شرکت وارد سایت ویستا اپ شده و تمامی کارهای آن ها را مشاهده کنید.